Lilyisa

Alla inlägg den 26 oktober 2010

Av Lily - 26 oktober 2010 19:50

Sitter i sängen med mit hjärta och lyssnar på Christian Walz.   Min inspirationsmusik. Love it!

Har spenderat nån timme med att kolla och drömma om hur vårt hem kommer se ut.. Åh vad jag längtar! Lite mer än två månader kvar, men för varje dag som går kommer vi en dag närmare målet.   

Måste erkänna att hur mycket jag än älskar livet här i Haga med min älskling så är jag överlycklig att vi ska flytta till Hageby tillsammans!  

Så hoppas att älskade lillasyster är glad också, saknar henne så mycket nu när jag inte bor hemma längre.

Jag räknar ner dagarna! 

 

  

 

 

  

  

Lite ihopklipp på hur jag vill att vårt hem ska se ut. Längtan, längtan, längtan! 

Haha, tro inte att vi är rika... Tvärtom. Men vill man så kan man! Basta.    Men det skadar ju inte att önska lite... Snälla Tomten gör mig rik i år!   

 

Nu ska jag och kaln åka spånkan (älskar att den går från Fridvalla till Trumpetaregatan nu!) till kära lilla HC för att handla lite. Ciao / Lily   

 

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards