Lilyisa

Alla inlägg den 22 oktober 2010

Av Lily - 22 oktober 2010 00:17

Det snöar! Typ jääääätte mycket!        Alltså... Jag tycker inte om vintern, jag är ett riktigt sommarbarn, har alltid vart. Jag har till och med en tatuering som står för det. Dock kan jag erkänna att den första snön är lite magisk.  Sen kan den gott ta och försvinna!

Är typ livrädd under vintrarna... olyckor, kyla och mörker.

Vart tog värmen vägen?


  


Har glömt skriva att jag och Björnen hade månadsdag igår, förrgår... den tjugonde iallafall! Fem underbara månader. Han kompleterar mig så otroligt bra, han är allt jag behöver och allt jag vill ha. Jag älskar honom mer än ord kan beskriva.   




Nu funderar jag på att krypa ner intill min favorit och försöka sova... Ta hand om er och halka inte! Puss / Lily.

 




Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards