Lilyisa

Alla inlägg den 25 oktober 2010

Av Lily - 25 oktober 2010 22:05

Vi har precis varit och hälsat på våran katt.   Det är som så att min vän Gumman Fredrik har en katt som han absolut inte vill behålla. Så självklart går jag och kärar ner mig totalt i detta skrälle... Men jag har ju sån jävla allergi!

Sitter just nu med rinnande ögon och kliande hals. Bannat!   

Jag vill så gärna haaaa honom! Världens gosigaste och socialaste katt, dessutom är det en innekatt som är van vid liten yta. Helt PERFEKT för Björnen och mig. Han till och med skrek efter oss när vi skulle gå, så våra känslor är ju tydligen besvarade..   Så planen blir att ringa till vårdcentralen och be om tips, bland annat så har jag hört om en allergispruta man kan ta, någon som vet nåt om det?


  


Världens finaste misse. 

 

I övrigt så ligger jag i krig med Soc... Redo för rond två imorgon. Jag går fan inte med på att leva såhär längre. Soc är till för dom som inte kan klara sig själva och inte har nåt jobb. Arbetslösa måste väl ha nån form av rättigheter?

Vi lever för i helvete i Sverige 2010.

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards