Lilyisa

Alla inlägg under oktober 2011

Av Lily - 26 oktober 2011 23:26


Hejsan såhär på kvällskvisten!


Idag blevree en sväng i city med Emmabemma, åt schebab & köpte lite höstsnyggt.

Efter vår citywalk färgade min favvoemma mitt hår, så nu är jag mörkbrun i huvudet igen.

Tjolahopp ? (tack för hjälpen gumman)


..erkänner dock att jag saknar mitt ljusa naturliga hår, men det får bli till nästa sommar istället, haha.




Gnatt

Av Lily - 25 oktober 2011 13:16



Väntar på Emelie, blir stan en runda.

Träffa Johannsingen för en fika senare ikväll också.


take care


Av Lily - 22 oktober 2011 12:05




Haft en otroligt trevlig förmiddag.. hoppas på en rolig kväll med lite dricka också.


Hareh!


Av Lily - 21 oktober 2011 15:57



exakt så.



Är obeskrivligt trött, vill allt men ändå inget.. jobbigt ? Lite kanske.

Sätter på en film & begraver mig under en filt en stund... har dessutom hört att det mesta går att bota med choklad ? Bäst att testa.


Nu ringde min kärlek också, sa att han är påväg hem. & han är ju faktiskt den bästa medicinen jag vet. :)





Av Lily - 20 oktober 2011 19:58




Gjort om utseendet på bloggen, vad tycker ni?

Är inte helt tusen på att jag ska hare såhär, hmm. Fårse va.


Är otroligt trött & frusen idag, jobbade imorse för att sen åka direkt på komvuxmöte.

Gjort massa annat duktigt också, men jag vill inte skryta ... haha skämt i&försig :)


Nu ska jag & min kärlek mysa moviiie, hejsålänge



     

Av Lily - 16 oktober 2011 22:30


måste bara säga.. svensk musik i mitt   





Jag & hjärtat har precis tittat klart på en långfilm, fortsätter direkt med nästa.

Yep, pinsamt lata idag vare.



Trevlig kväll


Av Lily - 16 oktober 2011 17:55


Idag har vi haft en riktig latisdag. Erik & Becca kom över imorse & åt frulle med oss, mycket mys. :) Utöver det har vi kollat senaste Jersey & SoA, lisa&björnliggaisängenheladagendag, hähä.


Nu ska jag ut med Emma en sväng, blir nog att fula idag o hämta en kebabpizza som jag o hjärtat kan dela på.




- Life´s too short to blend in



/ lily


  

Ovido - Quiz & Flashcards