Lilyisa

Alla inlägg den 18 oktober 2010

Av Lily - 18 oktober 2010 23:45

Ligger i sängen bredvid baby... Är inte direkt på topp. Jag trodde liksom att det var min tur nu. Min tur att lyckas och komma någonstans.

Men men, fuck it.   


Idag har jag och Björn varit och hälsat på i mitt älskade Hageby. Fy fan vad jag längtar hem till mitt område. Mitt ghetto.   Ska bli så jääääävla skönt när vi fått vår mysiga lilla lägenhet. Jag ska flytta hem igen.   

Vi var förbi hos söta lilla mormor och morfar för att äta och checka in grejjor dom hittat som vi kan ta till lägenheten. Massa fina och praktiska saker faktiskt.    Bara fortsätta sökandet så att vi får ihop allt innan flytten. Måste ta och säga det... även om jag vill flytta "hem" så fort som möjligt, så är det ändå skönt att ha några månader på sig att fixa allt.

Jag vill också skryta lite om att jag har världens fränaste morfar och världens gulligaste lilla mormor.   


Nu ska jag antingen spela lite poooker eller kolla på Paradise hotel, Puss / Lily.


  


Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards