Lilyisa

Alla inlägg under november 2010

Av Lily - 22 november 2010 21:14

Så har man fyllt hela 19 år och börjar känna sig gammal. Helt galen fest där fint folk kalva som as och gullungar däcka.   


Nördar sönder nya favvolåten en stund nu, sen Raw.   



"Det bästa är att veta vad man letar efter innan man början leta efter det." - Nalle Puh

Av Lily - 15 november 2010 20:13

Haha, jag & Björn skriver till varandra på fejjan från ett varsitt rum i lägenheten. NöördZen nummero UNO!    


Babé har äntligen köpt mina übersnygga kängor idag. Lite tidig födelsedagsgift men dom behövdes... I LOVE them! Dessutom har vi nu köpt biljetter också. YES, Daniel Adams Ray live 9onde december. Det är c o o l t.

Min älskling är bäst på presenter!  


Fikat med sötblondien Johanna också. Först en snabbsväng till fettodonken, sen till Fräcka Fröken.   


  


  


Nu ska jag och hjärtat sova, blev inget igår natt så nu är det lite smått hysteriskt här.   Poussen / Lily

Av Lily - 11 november 2010 20:39

Time to press play


  

Pic by Annah älsk Dyrager

 

& nej tyvärr kan man inte förstå allt.

 

 

Veckorna börjar gå fort nu, lägenheten närmar sig. Längtar.

 

Waaaeh nu ska Lily mysa under täcket med en deckare. Sen Beck med hjärtat.   Pusss   

Av Lily - 9 november 2010 22:46

Ångesten kom som ett slag i magen när jag tittade ut imorse. Fan.


Jag kan ge dig hela mig





För övrig älskar jag min Björn, förstår inte hur en människa kan vara så underbar.

- Utdragna stolar, serverad mat, överraskningar och tända ljus... & det är bara en liten del av vad han har gjort idag. Det finns ingen som du.   

Av Lily - 8 november 2010 13:05

Okej. Nu har jag ansökt till Komvux, Sensus och Folkuniversitetet. Håller tummen att jag blir antagen NÅNSTANS iallafall. Hoppas, hoppas, hoppas jag kan sköta mig den här gången. Peeeeepp.   


Tandläkaren sen också. Ogilla.


  

(Gammal bild.)

Jag saknar sommaren.   



Av Lily - 7 november 2010 01:28

Nu har Lisa och Björn vart helt sjukt duktiga... Vi har städat hela jävla lägenheten från golv till tak. Fifan assoh!    Ligger nu helt utslagna på sängen och samlar nya krafter till att duscha, haha!


Igår vare party iallafall. Drama, bråk, spyor och tappade hamstrar. En helt okej fredagkväll med andra ord.    Var verkligen jätte roligt att äntligen få ösa lite med Ellipelli också! Synd att det inte blev nåt Otten som det var tänkt bara, men men... vi räddade kvällen genom att ha egen maskerad hemma.    Tack gullunge.   


Lys helgrymma utklädnad, diggar att hon ser ut som en spion på bilden också!


   


Jag och karln min, vi är så jävla stek!   Älskar min nO0b.


Idag var det dags för nästa utklädnadspartehj, nämligen min mosters Halloweenfest. Mys med familjen och massa god mat, det gillar vi!

Sen hem och påbörja mardrömsstädningen... Maken till grisar att skita ner.   


Så nu ska jag och mannen min hoppa in och mysa i duschen en stund, sen blir det nog lite tända ljus, tv och massa loooove!   

Poss / Lily


  

Av Lily - 2 november 2010 14:07

Lyssnar på webbradio och läser igenom lite information om Komvux. Var nere på Studiecentrum och fick superbra hjälp. Ska på planeringsmöte på måndag för att räkna ut hur mycket och vad jag ska plugga.    Är verkligen jätte taggad! Äntligen händer det nåt ...

 

Gick på stan några timmar med pappsen och Soffipropp också, riktigt roligt faktiskt. Har inte umgåtts med farsan på jag vet inte hur länge. Så blev bjuden på lite skräpmat och fick lite tidiga födelsedagspengar som går till

lägenheten.     Tack pappa.


Imorgon bär det iväg till Ikea med damerna Åberg, det ser jag fram emot.   

 

   / Lily

Av Lily - 1 november 2010 14:35

Äter pepparkaksdeg och dricker julmust.    Känner att julen snart är här och för en gångs skull ser jag fram emot det ganska mycket. Även om det inte blir hos mormor och morfar i år, så som det egentligen ska vara, så får jag iallafall träffa familjen.  

Dessutom ser jag fram emot allt julmys med hjärtat mitt.   


Idag har jag varit liiiite duktig och ringt soc igen. Nu äntligen får jag hem en blankett iallafall. Blir riktigt bannad om dom nekar mig den här gången, har inte haft en krona på kontot sen sista studiebidraget. Fan bidragskrig här alltså.

 Hejja mig!

 

Men nu ska jag läsa lite deckare (haha börjar bli som mami) 

 

Take care / Lily.

 


Ovido - Quiz & Flashcards