Lilyisa

Alla inlägg under maj 2011

Av Lily - 20 maj 2011 15:33

Sitter och väntar på att min andra hälft  ska komma hem & påbörja

1års myset med mig. Bästa & snabbaste året i mitt liv,

ändå känns det som att vi varit tillsammans i flera år.


Älskar dig Björn Andersson


 

- Lateroo

Av Lily - 19 maj 2011 20:35

Det var inte igår inte, mycket har hänt & mycket har slutat hända.

Fick jobb, lagom tills det åkte jag på något som kallas kristallsjukan -

blev av med jobbet. Min vanliga otur såklart. Men så ärre.


Min pojkvän är världens största stöd

& jag har världens bästa mamma.

Dessutom kom Annahpussmittipannan & Mickelito förbi med kryapådig presenter, massa pepp där.   



Det syns ju att jag inte är helt frisk i skallen iochförsig,

låg nog bara & vänta på att få bryta ut hähä

 

Fin ny hårfärg va? :))


Fred ut   

Ovido - Quiz & Flashcards