Lilyisa

Alla inlägg den 13 oktober 2010

Av Lily - 13 oktober 2010 14:24

Vaknade inte förrän klockan ett idag, ooops.   Men men.. inte långt kvar tills karln kommer hem iallafall.   Just nu sitter jag under en filt i soffan och galar till Lars Winnerbäck... det gillas.   Det är ju dags att plocka fram all höst och vinter musik nu, tyvärr. Jag HATAR vintern... Mörker, ångest och kallt utav bara fan. Självklart finns det ju fördelar med vintern också... som tända ljus, rökelse, musiken och allmänt mys. Alltså, jag är en riktig periodare när det gäller musik, jag har liksom speciell musik som jag lyssnar på till olika årstider, lite halvknäppt men sån är jag.   



En av mina absoluta favoritlåtar.   


Nej nu ska jag rita lite. Pusss / Lily.

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards