Lilyisa

Alla inlägg den 21 oktober 2010

Av Lily - 21 oktober 2010 13:52

Har gjort om bloggdesignen lite nu. Lär ändras snart igen men det får vara  

Just nu lyssnar jag på musik och läser aftonbladet på nätet, kall luft strömmar in genom fönstret och jag mår faktiskt ganska bra.   


Pratade med pappa.. eller Thomas.. pappa? Jaja snubben som var med och skapade mig iallafall, en stund på telefon förut. Första gången på många månader. Han vill gå på nästa Saw film som kommer snart. Egentligen törst jag inte   men när han väl vill träffas så kan jag inte säga nej. Lite jobbigt sånt där alltså. Men men.


Jag vill dra nånstans, iväg från Norrköping. Typ på roadtrip eller nåt. Är så jävla trött på samma gamla dagsmönster varje dag. Jag vill äventyra!   

Ingen som vill ta med mig på utflykt? ... Nån?   Nahepp...


Utöver trasiga familjeförhållanden och tristess så längtar jag efter min karl. Massa kärlek till honom.    Men nu ska jag se på tv6 play en stund.

Pusss / Lily.


Min absoluta favorit höst låt!

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards