Lilyisa

Alla inlägg under september 2011

Av Lily - 29 september 2011 14:41



Usch, snart jobba.. inte alls taggad idag.


Fick tag på nya kängor & vinterjacka på stan igår iallafall, det är inte dumt :) Köpte också en fin transparent skjorta till krogen i helgen.


  


hejhej


Av Lily - 27 september 2011 23:43


Om jag var trött & halvt förstörd igår så äre inget mot idag, haha. Gammal tant klarar inte av att jobba så mycke. :)



 

Nu sitter jag nyduschad med raggsockarna på & ska äta revbensspjäll till filmen Friends with benefits. Lisa&Björn mys. :)


Puws.         


Av Lily - 26 september 2011 23:21




Nu känner jag mig som roadkill igen, blir så när jag jobbat kvällspass efter lååång ledighet. Ärligt, jag har till&med skav i rumpan, RUMPAN?! Kan ju informera om att jag hatar att cykla. :) haha.


En bild som precis beskriver känslan, haha.


Nu ska jag krypa ner i sängen och se på lite tv med min sambo. Som btw just kalla mig klimakteriekossa, taskigt värre.


Sov gott 

Av Lily - 25 september 2011 20:13



Hej dudes! :) Nu har jag vart dålig på att skriva på några dagar igen, men nu har det vart otroligt mycket på gång. Du är trygg nu, stadig i din himmel.


Igår lektes det med Annahpannah. Blev bilåkande i deras sexiga saab, fototur i Sörping, plankstek ala Björn & kortspel. Mysig lördag.


Idag har jag städat lägenheten så den är nästintill fläckfri, firat Kecke i Svärtinge & nu ska jag o sambon snart kolla på Sons of anarchy. Grymt :)




När vi låtsas på riktigt från hjärtat och drömmen
Kan vi vakna med tiden och sansas i sömnen
För vi lever alla med känslan att falla
Och vid tomhetens botten står vi på toppen

Gnatt!


Av Lily - 20 september 2011 12:34



Sitter i soffan, har precis ätit våfflor & tittat på idol. Helt OK morgon. :) Ska väl plocka undan & göra mig iordning innan pappa kommer upp på en kaffe. Alltid trevligt att få lite besök.


Så ska iväg och hjälpa lilla mormor i trädgårn senare, duktigt barnbarn!

& ikväll hoppas jag på en promenad med Kakan och sällskap av Emelie då jag är ensam hela dagen. :)




- Bye  

Av Lily - 19 september 2011 23:26



Idag har det vart en riktig latardag, fy mig. Men man får ju ha såna ibland också. :)

Imorgon ville mormor ha lite hjälp i trädgårn, men lika bra att fylla dagen så den går fort. Sambon jobbar lååång dag imorgon & jag vill att han ska komma hem till mig snabbt. :)




Nu blir det tv en stund i sängen med mitt hjärta innan vi ska sova.   


- Gnatt  

Av Lily - 19 september 2011 14:30



Gomorron.. eller nåt. Skulle fylla i tatueringen idag men Roger ställde in, så nu blir det vackert att städa.



Haha, måste säga att jag känner ett starkt sug efter alkohol. Har inte festat sen innan lunginflammationen. Bring me the shots!

Tänkte om ni ville veta ;) höhö


 / lily


Av Lily - 17 september 2011 23:25



Jag & Kakan har precis blivit spöade i kort & lång av Björnen... dumt. Men det blev god mat, trevligt sällskap och skratt ikväll iallafall. Nu ska jag o sambon se Joey innan vi tar natt.



Tycker blogginlägg utan bilder är så tråkiga så nu fick det bli en bild utan nån som helst koppling till det jag skrivit. :) Tagen vid Skiren i sommras.   



- Gnatt

Ovido - Quiz & Flashcards