Lilyisa

Alla inlägg under april 2011

Av Lily - 30 april 2011 16:18

Idag blir det fest gott folk . Rock on babes

Av Lily - 18 april 2011 15:59


Love it, tagga råå!


Myst med Hektor & Johannapussmittipannan idag, fet tumme upp.

Nu väntar jag på mami så vi kan övningsköra & fixa lite ärenden.


- Fred ut




Av Lily - 16 april 2011 11:18

Det var fett länge sen jag var inne och skrev här,

men jag har liksom inte vart sugen.

Men så var jag inne på helsöta Jessica Karléns blogg

& såg en tävling helt i min smak, sexprylar! Helgrymt :)


Tävlar om grejjerna här :

http://jagvillligga.blogspot.com/2011/04/tavling_15.html

Håller verkligen en tumme stenhårt för att jag ska vinna!


    


Drunk and fab som Annahpannah säger!

Idag kommer hunden Hector hit & skitar ner, puss!

Av Lily - 5 april 2011 23:41

'

Hjärtat sover och jag känner mig som en kokt morot


- ovärt.



 


Träffat massa gulligt folk & umgåtts med pappa idag iallafall, bra.  


Jag älskar min Björn & ska krypa ner hos honom nu,

hejsålänge.

Ovido - Quiz & Flashcards