Lilyisa

Alla inlägg under februari 2011

Av Lily - 28 februari 2011 15:40



Nu är helgen över, fan. Blev dock en hel del party. (y)

Men nu är jag trött på innefesterna! Jag vill ha grillparty, sol och bad.. NU.



Förkrök hos Fredrikoo i fredags med många favoriter.



      

 

& så taggar vi inför nästa helg gott folk. (:  



Av Lily - 24 februari 2011 17:10




Bästa ♥♪ 

Fy fan vad jag vill ha sommar nu vava!

Av Lily - 13 februari 2011 22:24

Hm, jag känner för att skriva nåt kreativt & inspirerande.

Är dock inte så inspirerad själv...

Så vi bjuder på en gammal bild tagen av Annahpannah istället.


     


Även om jag absolut inte kommer färga håret rött igen så måste jag erkänna

att det var rätt grymt. (:

 

Nu ska jag & Björn kolla på Heja Björn... Fantasifullt vettni! ;)

Av Lily - 12 februari 2011 19:32

Nu börjar vi räkna ner till Melodifestivalen...

Självklart hejjar vi på

CHRISTIAN WALZ.

En av mina all time favs! Yey.


För övrigt är jag ääääckligt party sugen,

taggar för nästa helg (y)



Skickar dessutom massa cheerlek till min älskade Emelie. <3  


Ha en trevlig kväll fuckers.  

Av Lily - 7 februari 2011 12:45

Frukost, Sex and the city och våriga vindar utanför...

En bra morgon.


  


Upp o hoppa gör helikoptern
ägnar denna till alla som överlevt botten


Av Lily - 6 februari 2011 19:23

Så har det var helg igen raa, Björns lillasyster Jillis har sovit här, så självklart (!) har vi kollat på Melodifestivalen. Äääälskart! Jag vet att jag troligtvis klassas som en tönt but I don´t care!

Jag & min mamma har följt det så länge jag kan minnas & så ska det fortsätta 



"Vi é som hyenor på kalas
Vi é som hyenor i extas"


Av Lily - 1 februari 2011 20:33

Huvudvärk och ett gryymt sockersug va. Dock så har jag mysigt med världens bästa karl Bjööörn, som dessutom lagar mat åt mig just nu!

- Haha, ibland lönar det sig att städa lägenheten flera gånger i veckan!

 

 

"Vägen vi går är sné & dan
& jag vill helst bara vara min

egen man"

Ovido - Quiz & Flashcards