Lilyisa

Alla inlägg under januari 2011

Av Lily - 30 januari 2011 11:19

Lite smått bakisen då. Igår blevree dricka & biljard hos Anderssons, gillarrr!


Så mös (jaa mös, östgöte hallå?) jag och karln hemma hos

Ellipelli och Danelidan i fredags också, tiden barrra flög, så det var trevlig. (y) 

 

  

Foto taget av Ellinor Dahlin, Lisa fyller på tjejfesten


"nog med dem som bara sågar,

nog med trångsynta snubbar

som inget vågar"

Av Lily - 28 januari 2011 12:43

Det är så jävla kallt va? Så nu vill jag faktiskt ha sommar. Okej?



I övrigt blir det storstädning ikväll... igen.

Så jag ska nog peppa mig själv med den bästa svenska filmen som gjorts . .

Festival vavava

Av Lily - 23 januari 2011 13:13

Ny design, igen. Inte helnöjd men är för lat för att fin slipa just nu.

Är dyngsjuk barra, känns rätt piss. Men idag blir det en mysdag med min sexyy till karl, spela tvspel och käka skräp, det känns inte lika piss.   



  



Björn tycker att jag ser ut som en tolvåring på bilden, & jag håller nog med.

Men med tanke på att jag ofta beter mig som tolv så bjuder jag på det.

Av Lily - 21 januari 2011 14:40

Det är nån som står och mosar mitt huvud med en hammare?

Känns inte helt OK.

 

Alldeles för mycket på gång just nu, jag hinner inte med alls. Tackar att jag har min klippa Björn i allt kaos.

 



"det som är skrivet är skrivet

- och livet är livet"

Av Lily - 20 januari 2011 22:30

   


"Vet du? Inne på H&M, på barnavdelningen, på pojkavdelningen, i pyjamasdelen...

DÄR har jag hittat ett linne! Det är billigt också!"

Av Lily - 18 januari 2011 01:54

  


Världens bästa

lillasyster <3

Av Lily - 16 januari 2011 16:07

du har förändrat ditt sätt, suddat ut varje spår

men i själen din

ekar tonåringens vrål


     


det har blivit mycket OTROLIGT gamla bilder senaste veckan

- Jag vet!

Men jag är inne och vandrar på Memorylane för en stund.

Av Lily - 16 januari 2011 02:14

 

- Visioner i mitt huvud när du ler

 

  

 

 

 

Godnatt

Ovido - Quiz & Flashcards