Lilyisa

Alla inlägg under mars 2011

Av Lily - 28 mars 2011 12:20

Helgen var mysig & lagom händelserik.

Är dock lite taggad på att dricka, men så ärre.


 


Nu mot staden för en fika med

gumman Fredrik


- tralla på

Av Lily - 25 mars 2011 16:17


Idag har jag hunnit fett mycket - kul när det händer lite vava

Lih gjorde dagen mycket roligare iallafall, tack gull!



Snart hundvakt & mys med hjärtatimorgon partyy   


/ fred ut

Av Lily - 21 mars 2011 15:09

Firade 10 månader med mitt hjärta igår. Helt underbart.

Det blev tacos & film hos Johan, riktigt mys faktiskt. 


Dessutom taggar vi som galna för juli.



Har vart duktig & tränat idag också. Hoppas att det ger något barrre


Nu ska jag göra mig iordning.Tralla på


Av Lily - 18 mars 2011 14:49

Jag känner mig ensam, så jag bjöd in min kära vän

Alice Cooper  & några andra favoriter att spela för mig en stund.  


Längtar tills i sommar -

Hjärtat är på gång att försöka uppfylla en av mina högsta drömmar. Hoppas.



För övrigt har jag tränat hemma idag ,

för jag vägrar motionera i detta bajs väder. Duktig cheya. 

 

 

tralla på     

Av Lily - 16 mars 2011 21:14




Du betyder mest.



Ingen får mig att skratta som du baby   

Jag älskar dig 

 

Nu big brother, whoopwhoop

Av Lily - 16 mars 2011 07:00

Tatuerade mig igår. Det var rätt oskönt ´& Roger tyckte om att plåga mig.

Min älskling dök också upp för att överraska mig, finns ingen så fin som han.  

 


Tro, hopp och kärlek


Nu ska jag snart göra mig iordning inför jobbcoachen,

saknar min Björn massor.


- fred ut      

Av Lily - 14 mars 2011 12:06

Helgen var mys med övernattning i Svärtinge, dock så måste jag säga

borta bra men hemma bäst


Tacos och big brother när vi kom hem - älskar min karl 


  

Sommar, sommar, sommar, sommar, sommar, sommar

 


Nu ska jag ut & gå.

Av Lily - 12 mars 2011 08:25

Jätte fint väder ute, peppar mig nåt gryymt.

Baloo jobbar en stund idag & jag saknar honom när han inte är hos mig.



Tyvärr sabbar Johans fingrar bilden men så ärre ;>   

 

Nu ska jag roa mig på nåt mer intelligent sett - fast troligtvis inte

/ fred ut

Ovido - Quiz & Flashcards