Lilyisa

Alla inlägg den 17 september 2011

Av Lily - 17 september 2011 23:25



Jag & Kakan har precis blivit spöade i kort & lång av Björnen... dumt. Men det blev god mat, trevligt sällskap och skratt ikväll iallafall. Nu ska jag o sambon se Joey innan vi tar natt.



Tycker blogginlägg utan bilder är så tråkiga så nu fick det bli en bild utan nån som helst koppling till det jag skrivit. :) Tagen vid Skiren i sommras.   



- Gnatt

Av Lily - 17 september 2011 11:56



Sitter i vår fint städade lägenhet & funderar på att sätta på en film. Känns inte direkt som lördag när karln var ledig igår men jobbar idag, typiskt.


Nu är hösten här på riktigt & det kommer säkert gå jätte fort fram till jul. & för en gångs skull längtar jag faktiskt, för högst upp på önskelistan står ett småsyskon.

Jaa, det är snart dags för farsan att få sitt tredje barn. Gammelgubben. :)








Tänkte att jag skulle försöka börja med "veckans låt", får ju se om jag kommer lyckas hålla det uppe men vi kan ju pröva.

Den här veckan blir det iallafall Veronica Maggio - Inga kläder.





 


Har också lyckats få tag på en björnfitta nu äntligen, älskarn!   


- Bye





Ovido - Quiz & Flashcards