Lilyisa

Direktlänk till inlägg 17 september 2011

det du är räddast för fast ingen vet det

Av Lily - 17 september 2011 11:56



Sitter i vår fint städade lägenhet & funderar på att sätta på en film. Känns inte direkt som lördag när karln var ledig igår men jobbar idag, typiskt.


Nu är hösten här på riktigt & det kommer säkert gå jätte fort fram till jul. & för en gångs skull längtar jag faktiskt, för högst upp på önskelistan står ett småsyskon.

Jaa, det är snart dags för farsan att få sitt tredje barn. Gammelgubben. :)








Tänkte att jag skulle försöka börja med "veckans låt", får ju se om jag kommer lyckas hålla det uppe men vi kan ju pröva.

Den här veckan blir det iallafall Veronica Maggio - Inga kläder.





 


Har också lyckats få tag på en björnfitta nu äntligen, älskarn!   


- Bye





 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Lily - 28 januari 2012 18:10

     

Av Lily - 18 november 2011 10:32


  Morron påer!   Kan ju börja med att skriva att jag fyller 20 på söndag, ÅNGEST. Det är sista gången det räknas fram till typ 30, eller hur?   För min del kan jag skippa bolaget & fixa på annat sätt bara jag får fortsätta leva som 19, haha....

Av Lily - 17 november 2011 23:39

      kärlek på repeat  

Av Lily - 17 november 2011 18:22

  Göra diagnos i matte, check Köpa alkohol till helgen, check   babysteps. . . ...

Av Lily - 17 november 2011 11:17

Japp, då var bloggen omgjord igen. Jag är skitjobbig jag vet, men jag kan inte bestämma mig. Idag blir det plugg som vanligt. Hur mycket jag än gör så är jag alltid efter, piss. Men det är bara påt igen.     Taggar med mina nya favoriter R...

Ovido - Quiz & Flashcards