Lilyisa

Alla inlägg den 9 september 2011

Av Lily - 9 september 2011 18:31



Jag är väldigt dålig på att skriva nåt privat eller avslöjande här i bloggen, inte för att speciellt många läser men ändå.. tänkte försöka skriva lite mer än vanligt iallafall.


Just nu händer det mycket, men ändå inget alls. Lika luddig som vanligt, jajjamensan.

Ska troligtvis börja plugga några distanskurser via komvux snart, vet ju verkligen vad jag vill göra "när jag blir stor", känner att det är dags att börja.  


& igår var jag ännu en gång hos tatuerarn, blev en svala på armen med otroligt stor betydelse för mig. Att jag skulle ha fem tatueringar innan jag fyllt 20 år trodde jag inte, men så kan det gå.


Nu ska jag snart ut på promenad med Kakan, sen ikväll blir det fredagsmys med min förkylda sambo. :)


 



Åh, fick en jättefin lilja från världens bästa Emelie idag, så söt.



Ovido - Quiz & Flashcards