Lilyisa

Alla inlägg under mars 2011

Av Lily - 11 mars 2011 13:16

Jag tittade igenom studentbilderna

& blev lite tårögd. Usch, blödlisa!



 

Det var en bra dag.   

Av Lily - 10 mars 2011 17:08

Lämnat in CV & blivit bjuden på fika -  en bra dag med Bemma.

Taggad på värme, taggad på shopping, taggad på fest ...

 

Våren kom & ta med dig pengar, snälla


nu - andra avenyn,  senare - pastasallad


 

 

 

- fred ut

Av Lily - 9 mars 2011 11:37

Vädret är grymt skönt, livet är rätt tråkigt just nu. Men så ärre.

Längtar till den 15 - tror jag


  


Jag saknar min Björn. <3

Av Lily - 6 mars 2011 13:18

Så var nästa helg slut också! Tiden går fort nuvaa, bra...

ge mig sommar.

Festen i fredags var grrym med bra folk och mycke dricka. (y)


Lite fina bilder bjuder vi såklarrrrt





  



  


- Haha fyllon överallt


Nu blirrre att umgås med Annaaaah (peeeeetah) damplisa.

Sen ikväll mys med älsklingen min. :))

 

Puss påerr!

  


        

Ovido - Quiz & Flashcards